Garancia

Márka                                                           Cím                                                                     Telefonszám             E-mail cím        

Wellis (www.wellis.com )                         2371 Dabas, Magánteleki út HRSZ: 0417      06 29/564-380          szerviz@wellis.hu

Slate Design (www.slatedesign.hu)       3300 Eger, Tárkányi út 92/G                          06 70/620-7999       info@slatedesign.hu

Cas​ada (www.casada.hu)                        7622 Pécs, Siklósi út 22.                                  06 72/551-781           office@casada.hu

Panitalia (www.panitalia.hu)                    2220 Vecsés, Üllői út                                      06 1/295-0505          panitalia@panitalia.hu

 

Kifogások érvényesítésének lehetőségeiről:

Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza címünkre TRD-Trading Hungary Kft-hez  2112 Veresegyház Mogyoródi utca 25. fsz. 2. címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 06 28 753 095-ös telefonszámot. Illetve személyesen a fent megadott címen is megteheti észrevételeit.

 

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles
megőrizni.

 

Szavatossági feltételekről:

A Vereswell Webáruház az általa eladott termékekre a gyártó által vállalt garanciát vállalja. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel.

Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.

Amennyiben a termék gyári hibásan kerül szállításra és a hiba a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a terméket kicseréljük.
Rendeltetésszerű használat mellett, 3 munkanapon túl jelentkező gyári hiba esetén a hibás terméket javításra vesszük vissza. Ha a termék 14 napon belül nem javítható, a terméket kicseréljük.

A javított vagy cseretermék szállítási díja minden esetben a TRD-Trading Hungary Kft, a hibás termék visszajuttatásának költsége azonban a Megrendelőt terheli.

Minőségi garancia

Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza címünkre TRD-Trading Hungary Kft, Vereswell 2112 Veresegyház Mogyoródi utca 25. fsz. 2. címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 06 28 753 095-ös telefonszámot.

 

Szolgáltatásunk garanciája

Amennyiben szolgáltatásunkkal bármilyen problémája adódna, kérjük forduljon hozzánk bizalommal. Igyekszünk problémáját mielőbb megoldani.

A távszerződés megkötésével

  • A Szállító köteles postai utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, „készlethiány” úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat, szállítási költséget készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • Vevő az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles azt a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az ezzel kapcsolatosan felmerülő költségeket.
  • Amennyiben a Szállító a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval teljesít, az elállási jog gyakorlása folyamán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket a Szállító viseli.
  • A Szállító nem követelhet a Vevőtől ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít amelyet a Vevő nem rendelt meg.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A TRD-Trading Hungary Kft. a Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak (kiszállító) átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.

Elvisszük a wellnessezés élményét az Ön otthonába

-- Wellis bemutatóterem Veresegyházon --

Az árak árazás alatt… a visszaigazoláson szereplő árak érvényesek!