Garancia
Márka Cím Telefonszám E-mail cím
Wellis (www.wellis.com ) 2371 Dabas, Magánteleki út HRSZ: 0417 06 29/564-380 szerviz@wellis.hu
Slate Design (www.slatedesign.hu) 3300 Eger, Tárkányi út 92/G 06 70/620-7999 info@slatedesign.hu
Casada (www.casada.hu) 7622 Pécs, Siklósi út 22. 06 72/551-781 office@casada.hu
Panitalia (www.panitalia.hu) 2220 Vecsés, Üllői út 06 1/295-0505 panitalia@panitalia.hu
Kifogások érvényesítésének lehetőségeiről:
Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza címünkre TRD-Trading Hungary Kft-hez 2112 Veresegyház Mogyoródi utca 25. fsz. 2. címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 06 28 753 095-ös telefonszámot. Illetve személyesen a fent megadott címen is megteheti észrevételeit.
A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.
Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles
megőrizni.
Szavatossági feltételekről:
A Vereswell Webáruház az általa eladott termékekre a gyártó által vállalt garanciát vállalja. Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő az adott árucikken van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel.
Amennyiben az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük.
Amennyiben a termék gyári hibásan kerül szállításra és a hiba a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a terméket kicseréljük.
Rendeltetésszerű használat mellett, 3 munkanapon túl jelentkező gyári hiba esetén a hibás terméket javításra vesszük vissza. Ha a termék 14 napon belül nem javítható, a terméket kicseréljük.
A javított vagy cseretermék szállítási díja minden esetben a TRD-Trading Hungary Kft, a hibás termék visszajuttatásának költsége azonban a Megrendelőt terheli.
Minőségi garancia
Amennyiben a megvásárolt termékekkel kapcsolatosan minőségi problémája adódna, kérjük, írja meg reklamációja okát és juttassa vissza címünkre TRD-Trading Hungary Kft, Vereswell 2112 Veresegyház Mogyoródi utca 25. fsz. 2. címre. Amennyiben telefonon szeretne ügyfélszolgálatunkkal beszélni, hívja a 06 28 753 095-ös telefonszámot.
Szolgáltatásunk garanciája
Amennyiben szolgáltatásunkkal bármilyen problémája adódna, kérjük forduljon hozzánk bizalommal. Igyekszünk problémáját mielőbb megoldani.
A távszerződés megkötésével
- A Szállító köteles postai utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, „készlethiány” úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
- Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat, szállítási költséget készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
- Vevő az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles azt a Szállítónak visszaszolgáltatni és viselni az ezzel kapcsolatosan felmerülő költségeket.
- Amennyiben a Szállító a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval teljesít, az elállási jog gyakorlása folyamán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket a Szállító viseli.
- A Szállító nem követelhet a Vevőtől ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít amelyet a Vevő nem rendelt meg.
- Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
A TRD-Trading Hungary Kft. a Vevők adatait a szerződések teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja, azokat alvállalkozóinak (kiszállító) átadja, akik azonban nem jogosultak azokat a teljesítést követően tovább tárolni, illetve megőrizni vagy más harmadik személyek részére továbbadni.